2016-02-27

Municipis de l’Ebre sumen forces amb la Diputació per a la promoció turística


Optimitzar recursos i vendre la marca Terres de l’Ebre de manera unitària. Aquest és l’objectiu del conveni que ha signat la Diputació de Tarragona amb deu municipis i els Consell Comarcals de la Ribera d’Ebre i la Terra Alta.
L’acte protocol·lari s’ha celebrat aquest matí a l’estació de tren de la via Verda de la Val de Zafán, a Benifallet, per reivindicar un dels principals atractius turístics de les comarques del sud de Catalunya. El conveni permetrà  coordinar  la participació en fires nacionals, estatals i internacionals promogudes per l’Agència Catalana de Turisme i per la mateixa Diputació.

Josep Poblet, president de la Diputació de Tarragona, ha destacat que “aquest conveni és una peça clau en la promoció turística perquè permet un estalvi de costos considerable per als municipis”. “A més, unifica el criteri i l’acció promocional”, ha afegit. Per la seva banda, el President del Patronat de Turisme de al Diputació de Tarragona, Martí Carnicer, ha volgut destacar que “les perspectives turístiques per al 2016 són molt bones” i per això ha animat el sector a implicar-se en la campanya de promoció. Amb la signatura del conveni els municipis d'Alcanar, l'Ametlla de Mar, l'Ampolla, Amposta, Ascó, Deltebre, Sant Carles de la Ràpita, la Sénia, Tortosa i Godall, i dels consells comarcals de la Ribera d'Ebre i la Terra Alta participaran de manera conjunta, entre d’altres, en fires internacionals a Londres, Moscou i França.