Font: Diari El Punt
Sota el sol sensacional d'ahir diumenge, la cinquantena d'expositors de la VIII Fira de l'Oli i l'Espàrrec de Godall s'animaven per l'augment notable de visites respecte a la vigília. Les pluges i el mal temps de dissabte van reduir a la meitat el nombre de visites d'enguany a la mostra, fins a un miler de persones. El producte estel·lar d'aquesta edició ha estat l'oli d'olivera monumental Lacrima Olea Mil·lenària de Godall, que es comercialitza des d'aquesta campanya. Josep M. Simó, gerent de la cooperativa agrícola, es mostrava satisfet perquè “any rere any la fira no para de créixer, així com els nostres productes”. Entre els nous estands destacava el de la Taula del Sénia, que exposava les set marques que fan oli de les oliveres mil·lenàries. La fira, instaurada fa vuit anys per promocionar les marques pròpies, va ser inaugurada enguany per Jaume Antich Balada, director del projecte Oli i oliveres mil·lenàries del territori del Sénia.
Més info a la web de Molí Clapises