Després de que a finals del passat mes d’ abril la Unió de Comerciants de Santa Bárbara presentés el nou Pla de Dinamització Comercial 2009- 2011, ara , l ‘entitat ha començat ja a posar en marxa les primeres mesures que contempla el Pla.
Eduard Roldan , l’ agent de l’ AODL de l’ Ajuntament de Santa Bárbara que ha preparat aquest Pla explicava que aquest té com a objectius principals enfortir el paper de l’associació en la dinamització comercial del municipi i en la projecció d’actuacions i activitats de foment i desenvolupament comercial, local i regional .Per això cal definir be quin és el paper que cada membre de la junta ha de tenir dintre de la mateixa ,renovar els sistemes de promoció i reestructurar les activitats que organitzen com Associació, al decurs de l ‘any.
Així ,el president de l’ entitat ,Alvar Aixendri , explicava que han començat a estudiar com millorar aquestes activitats , però també a promoure l’ uniformitat d’horaris en els comerços locals, tot i que reconeixia que no serà una tasca fàcil perquè els comerciants planeres acostumen a adaptar els horaris a la seua “manera de treballar”.
Aixendri afegia que un dels primers projectes que ja s’ha encetat ha estat relacionat amb la promoció mitjançant les noves tecnologies, fent difusió dels actes a tots els associats i públic en general mitjançant la creació d’un grup a la xarxa social, Facebook.
Aquest Pla de Dinamització Comercial 2009- 2011 be a substituir el que l’empresa “Agrotres” de Reus va realitzar l’ any 2002 encomanat pels municipis de La Galera, Godall, Masdenverge i Santa Bárbara , aleshores mancomunats en temàtiques de promoció econòmica .
Ara i després de 7 anys calia renovar aquest Pla davant l’evident necessitat de disposar d’una nova eina que permeti a l’Associació planera encarar el futur amb una sèrie d’aspectes prioritaris de dinàmiques comercials que s’han de portar a terme en els propers dos anys.
Eduard Roldan , l’ agent de l’ AODL de l’ Ajuntament de Santa Bárbara que ha preparat aquest Pla explicava que aquest té com a objectius principals enfortir el paper de l’associació en la dinamització comercial del municipi i en la projecció d’actuacions i activitats de foment i desenvolupament comercial, local i regional .Per això cal definir be quin és el paper que cada membre de la junta ha de tenir dintre de la mateixa ,renovar els sistemes de promoció i reestructurar les activitats que organitzen com Associació, al decurs de l ‘any.
Així ,el president de l’ entitat ,Alvar Aixendri , explicava que han començat a estudiar com millorar aquestes activitats , però també a promoure l’ uniformitat d’horaris en els comerços locals, tot i que reconeixia que no serà una tasca fàcil perquè els comerciants planeres acostumen a adaptar els horaris a la seua “manera de treballar”.
Aixendri afegia que un dels primers projectes que ja s’ha encetat ha estat relacionat amb la promoció mitjançant les noves tecnologies, fent difusió dels actes a tots els associats i públic en general mitjançant la creació d’un grup a la xarxa social, Facebook.
Aquest Pla de Dinamització Comercial 2009- 2011 be a substituir el que l’empresa “Agrotres” de Reus va realitzar l’ any 2002 encomanat pels municipis de La Galera, Godall, Masdenverge i Santa Bárbara , aleshores mancomunats en temàtiques de promoció econòmica .
Ara i després de 7 anys calia renovar aquest Pla davant l’evident necessitat de disposar d’una nova eina que permeti a l’Associació planera encarar el futur amb una sèrie d’aspectes prioritaris de dinàmiques comercials que s’han de portar a terme en els propers dos anys.