font: Ebre Digital
Optimitzar recursos i vendre la marca Terres de l’Ebre de manera
unitària. Aquest és l’objectiu del conveni que ha signat la Diputació de
Tarragona amb deu municipis i els Consell Comarcals de la Ribera d’Ebre
i la Terra Alta.
L’acte protocol·lari s’ha celebrat aquest matí a l’estació de tren de
la via Verda de la Val de Zafán, a Benifallet, per reivindicar un dels
principals atractius turístics de les comarques del sud de Catalunya. El
conveni permetrà coordinar la participació en fires nacionals,
estatals i internacionals promogudes per l’Agència Catalana de Turisme i
per la mateixa Diputació.
Josep Poblet, president de la Diputació de Tarragona, ha destacat que
“aquest conveni és una peça clau en la promoció turística perquè permet
un estalvi de costos considerable per als municipis”. “A més, unifica
el criteri i l’acció promocional”, ha afegit. Per la seva banda, el
President del Patronat de Turisme de al Diputació de Tarragona, Martí
Carnicer, ha volgut destacar que “les perspectives turístiques per al
2016 són molt bones” i per això ha animat el sector a implicar-se en la
campanya de promoció. Amb la signatura del conveni els municipis
d'Alcanar, l'Ametlla de Mar, l'Ampolla, Amposta, Ascó, Deltebre, Sant
Carles de la Ràpita, la Sénia, Tortosa i Godall, i dels consells
comarcals de la Ribera d'Ebre i la Terra Alta participaran de manera
conjunta, entre d’altres, en fires internacionals a Londres, Moscou i
França.